четвер, 27 вересня 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія

Я навчилася багатьом корисним речам, дізналася багато нового, цікавого.
Дуже корисним було вивчення формуючого оцінювання. Це дасть можливість застовувати нові підходи до стимулювання навчання учнів, а саме
вміння створювати блоги, презентації, шукати нову інформацію в мережі Інтернет зацікавить учнів і дасть можливість ефективно і плідно використовувати час навчання.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора або координатора роботи в групі в навчанні учнів за методом проектів, а саме що я маю чітко сформулювати інструкції для дітей,  щоб вони мали чіткий план роботи над завданням.
Також я заповнила план впровадження.

Модуль 9. Рефлексія

Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учні мають бути активним у власному навчанні.
Для цього точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок; порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо); дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності.
Учні навчаються краще тоді, коли вчителі формують у них навички, ознайомлюють зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно вирішувати завдання, чого раніше не могли виконати без допомоги більш досвідченого та обізнаного однолітка чи вчителя. Учителі забезпечують їх інструкціями про те, як можна використовувати різні стратегії, які потрібні для успішного виконання завдань, а не такі, що полегшують процес розв’язування завдання. Ідея полягає в допомозі учням при зведенні свого власного фундаменту.

неділю, 26 серпня 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
·   Робота учнів поліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
·     Учні починають краще судити про якість своєї власної роботи.
·     Учні отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що потребують поліпшення.
·     Учні дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку.
·     Критерії визначаються в спеціальних термінах.
·     Оцінювання є об'єктивнішим і послідовним.
·     Загальний час, витрачений на оцінку учнівських робіт скорочується
·     Ефективність навчання вивчається з використанням різних методів.
·   Прогрес вимірюється і документально підтверджується.

Модуль 7. Рефлексія

В цьому модулі я створила учнівський блог, за адресою
http://goverlyata7b.blogspot.com
як зразок для створення власних блогів в майбутньому учнями. Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
- відповідей на основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Це посилання на тест з географії по темі "Південна Америка":
https://docs.google.com/spreadsheet/embeddedform?formkey=dDVhVEJrZG5BU29heWNacF9oT3ZXTFE6MQ

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів в процес навчання моїх учнів, а саме розглянули та обговорили закони про авторське право та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах, оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах. Переглянула план вивчення теми та венесла до нього зміни.